Obchodní podmínky
-
Základní údaje
Prodejce:
Němcova selská mlékárna Radonice, spol. s r. o.
Růžičkova 76
250 73, Radonice
IČ: 25680421
DIČ: CZ25680421
Email: [email protected]
Tel. +420 721 909 804
Bankovní spojení: Komerční Banka Praha 9: 270 416 810 277/0100
Kupující – zákazník, může být fyzická i právnická osoba.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která a je uzavřena zaplacením a převzetím objednaného zboží.
-
Objednávka zboží
Zboží je možno objednat následujícími způsoby:
– v internetovém obchodu (www.mlekozfarmy.cz/eshop)
– přímo na prodejní zastávce (viz www.mlekozfarmy.cz/rozvozove-trasy)
Veškeré objednávky zmíněné výše jsou považovány za závazné.
objednávku může uskutečnit pouze registrovaný Zákazník.
Provedením objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami internetového obchodu www.mlekozfarmy/eshop a že s nimi souhlasí.
Ihned po uskutečnění objednávky je její souhrn zaslán na e-mail Kupujícího, pokud je v objednávce vše v pořádku, je objednávka připravena k odběru na vybrané zastávce. Změnu stavu objednávky může Kupující kontrolovat ve svém profilu v detailu objednávky (www.mlekozfarmy.cz/profil). Při objednávce je Kupujícímu účtován rezervační poplatek ve výši 150Kč, tento poplatek je při převzetí zboží odečten z ceny nákupu. Poplatek je možné zaplatit přímo v internetovém obchodu nebo na prodejní zastávce. Pokud si Kupující objednané zboží nevyzvedne v uvedený čas na daném místě, poplatek propadá ve prospěch Prodávajícího.
-
Elektronická objednávka
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
-
Jak nakupovat
Zákazník si může vybrat libovolné zboží z naší nabídky. Aktuální nabídku lze najít na stránkách www.mlekozfarmy.cz/eshop. U každého výrobku si zákazník navolí požadovaný počet kusů. Ceny zboží jsou vždy uvedeny včetně DPH, za kus (balení), a jsou platné v momentě uskutečnění objednávky. V nabídce je zboží, jehož cena je závislá na hmotnosti, proto je pro prodej v E-shopu zvolena průměrná cena za balení a skutečná cena bude dorovnána na zastávce. Cena platí vždy za skutečně dodané zboží. Zboží je nekalibrované a zákazník bere tuto skutečnost na vědomí.
-
Dodávka zboží
Zboží je možné vyzvednout osobně na rozvozových zastávkách služby Mléko z farmy, či po předchozí domluvě v provozovně mlékárny (Vinořská 254, 250 73 Radonice).
Termín zavážky se odvíjí od vybrané trasy.
Uzávěrka objednávek je 2x v týdnu a to v neděli v 16:00, kdy se uzavírají objednávky na následující čtvrtek-sobotu a ve středu v 16:00, kdy jsou uzavírány objednávky na následující pondělí-středu.
Je-li objednávka odeslaná již po uzávěrce, tak bude doručena až v dalším týdnu.
-
Zrušení objednávky
Kupující i prodejce může bez udání důvodu zrušit objednávku až do okamžiku termínu uzavření objednávek, tj do neděle 16:00 hod pro objednávky na následující pondělí-střadu a do středy 16:00 hod pro následující čtvrtek-sobotu Pokud zruší objednávku prodejce, uvede důvod, proč není možné objednávku vyřídit a domluví se neprodleně s Kupujícím, zda požaduje navrácení zálohy, či zda bude záloha použita pro objednávku jinou. Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy (tj. po předání zboží) z titulu charakteru zboží (maso, mléčné výrobky) není možné.
Zruší-li objednávku Zákazník již po uzavření objednávek, ztrácí tím nárok na vyplacení složené zálohy.
-
Reklamační řád
Zboží reklamovat dle stávajících platných norem:
– V případě reklamace nás neprodleně kontaktujte telefonicky (608 747 929) nebo e-mailem ([email protected]) s uvedením popisu vady.
– Reklamaci vyřizujeme (kladně nebo záporně) nejpozději třetí den, ale většinou druhý nebo i týž den.
– Zákazník je povinen zajistit kvalitní uložení reklamovaného zboží (podle údajů na obalu), předložit původní obal a musí předložit celý obsah balení (bez ohledu na stav, tj. syrové, již tepelně upravené, či zmrazené). Pokud bude předložena k reklamaci jen část balíčku, nebude reklamace uznána.
– Lhůta pro vyřízení reklamace je dána zákonem č. 634/1992 Sb. Přesto se snažíme reklamace vyřešit max. do druhého dne. Pokud návštěva reklamačního pracovníka neproběhne max. třetí den po nahlášení reklamace, a to z viny na straně prodejce, náleží zákazníkovi plná náhrada.
-
Odstoupení od smlouvy
Vzhledem k charakteru zboží (maso, mléčné výrobky), nelze po předání zboží zákazníkovi od smlouvy odstoupit.
-
Záruční podmínky
Na veškeré zboží poskytujeme záruku do doby spotřeby zboží uvedeného na obalu.
Záruka se nevztahuje na poškození vzniklé nevhodným zacházením a skladováním v nesprávných podmínkách. Výrobky jsou určeny k okamžité spotřebě po rozbalení. Rozbalením výrobku nebo záruka končí.
-
Ochrana osobních dat
Nakládání s osobními údaji kupujícího se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující odesláním objednávky uděluje Prodávajícímu souhlas se zpracováním, shromažďováním a uchováváním jím poskytnutých osobních údajů pro účely koupě a prodeje zboží. Osobní údaje zákazníka, které vyplnil při odesílání objednávky či dotazu, evidujeme jen pro vlastní potřebu a nebudou za žádných okolností poskytnuty třetí osobě.
Osobní údaje slouží pouze pro úspěšné vyřízení objednávky a marketingové aktivity společnosti Němcova selská mlékárna Radonice, spol. s r.o.
-
Závěrečná ustanovení
Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek včetně reklamačního řádu ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem.