Omluva zákazníkům

Datum: 4.4.2012

Vážení zákazníci,

v důsledku provozní chyby se nám do expedice dostala várka padesáti nedokysaných jogurtů. Pokud jste tedy při svém nákupu obdrželi jogurt, který byl řídký a bez náležité konsitence, jedná se právě o tento případ. Jogurty jsou samozřejmě zdravotně zcela v pořádku, pouze jsou „nedodělané“. Za tuto chybu se velmi omlouváme a prosíme všechny zákazníky, kteří tento nedokončený výrobek zakoupili, aby se při příštím nákupu přihlásili o náhradu.

Děkujeme za pochopení a ještě jednou se velmi omlouváme.

Zpět na Novinky

Proč se u nás registrovat?

Používáním těchto stránek souhlasíte s použitím cookies. více informací

Na našem e-shopu používáme cookies pro analytický nástroj Google Analytics. Více informací naleznete v článku Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů.

Zavřít